Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MustuffArab | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Dobrucki adresZbr zarejestrowany04.08.2006 @17:07:39 ostatnio na stronie01.09.2010 @17:20:00

Jestem już znudzony patrzeniem w góre, płatki śniegu ranią moje oczy.
A kiedy stojąc na wiadukcie patrze w dół mam ochote pierdolnąć koszem w każdy samochód...



mój przyjaciel artysta:
niekiedy bywa pop-artowo
http://www.brownpeggy.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5778086
digarty14 komentarze2775 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kalasznikova    06.12.2006 @20:25:54
już oglądam :D
~Do    06.12.2006 @20:24:20
ale oboje wiemy że ty dał byś dużo więcej!
~kalasznikova    06.12.2006 @20:24:19
niestety nie, w moi krótkim życiu widziałam tylko jeden teledysk aphex twoin ( i to dokładnie przez 20 sekund) :P
jest gdzies dostepny w necie?
~kalasznikova    06.12.2006 @20:11:51
przyznaj, ze nie było to trudne zadanie :D
~PeLargoNia1    06.12.2006 @20:00:30
bardzo fajny, bardzo sexy:D
_______
"...tymczasem
wysoko pod dachem
okno
z doniczką pelargonii
obrodziło czerwono
miłość - posypała się płatkami
w dół..."


~kalasznikova    06.12.2006 @19:55:44
ach Zabór..Zabór, mam tam kilku znajomych ;]
swoja droga łande miejsce ;_)
~kalasznikova    06.12.2006 @19:53:21
ja rówież serdecznie witam
mógłby Pan rosszyfrowac owy tajemniczy skrót Zbr? ; }
~koorwadziod    06.12.2006 @19:38:36
hihi dziękujemmiłych Mikołajków
~zylke    06.12.2006 @16:03:36
oo kutas nieocenzurowany...a poza tym lubie to słowo
~zylke    06.12.2006 @16:02:56
heheh nie mogę ale jaja kutas huj cipa eee już mi do głowy nie przychodzi...
~zylke    06.12.2006 @16:01:44
pizda
~zylke    06.12.2006 @16:01:32
heheh dobre nie wiedziaam kurwa
~zylke    06.12.2006 @16:01:09
ooooo tu jest jakaś cenzura zajebany zajebany
~zylke    06.12.2006 @16:00:23
jesteś zajebany?

heheh dzieki za regularne komenty...to miłe...buźka
~Do    06.12.2006 @15:20:14
jesteś zjeeebaaaaany:P
~arachi    05.12.2006 @21:28:16
Dziękowac za komentarz:P.... ok ok postaram się powiadamiac regularnie o rysunkach
!bulka    05.12.2006 @17:39:12
thx
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
^chillinqua    05.12.2006 @17:18:29
heh tu te sie nie znasz pffff zart
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~msChilli    05.12.2006 @17:02:32
orass sie nie znasz m8 :P
^LdzW    05.12.2006 @17:01:11
wielkie dzięki
!bulka    05.12.2006 @07:50:32
thx
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
^sandiego    03.12.2006 @16:38:40
~Nazaal    03.12.2006 @15:55:20
dzięki.
~Libitina    03.12.2006 @11:57:45
a propos rozowej koleznaki na focie - vel plastic przypatrz sie na swiatlo, nie jest typowo mieciutko-chujowe jest zimne + rysy twarzy tez nie sa na maksa wygladzone taki tam zart :P
_______
Girl interrupted. Lost in translation. Ziemniak.
http://libi-in-the-bedroom.blogspot.com/
~Libitina    03.12.2006 @11:56:19
dziekuje
_______
Girl interrupted. Lost in translation. Ziemniak.
http://libi-in-the-bedroom.blogspot.com/
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt